2013年8月10日 星期六

自助晚餐@ Mazziott Cafe - JW 萬豪酒店




與友人們飯局約會, 今次選了吃自助餐.
原因我們4人好久...好久沒一起吃過自助餐.  對上一次已經6年前的事了.
加上友人們紛紛有開心事, 喜事宣佈, 所以決定豪一豪吧.

選JW萬豪的原因是其中一人吃過說不錯.
而我幾年前吃過它的The Lounge 宵夜Buffet, 感覺不錯.
眾眾原因之下, 我特別期待今晚自助餐.

吃過之後, 極之失望. 原來The Lounge 和 Cafe 是兩回事.
Cafe食物款式極少, 甜品樣子又不吸引,  壽司也少得可憐.
以這個價錢, 我情願去香格里拉. 連尖東帝苑酒店也好過它多多聲.

一去到先被它的長腳蟹, 龍蝦吸引.



全場最正可能是凍蟹蝦.
唯有狂吃長腳蟹補數.



吃了半邊身小龍蝦,



最失望是壽司刺身.
刺身算ok, 有三文魚, 吞拿魚, 蟹柳棒, 蟹籽.... 等等.
壽司款只得2~3款卷物.



還有冷面供應.
日式食品就只是得這幾款.



喜歡吃花膠的話, 可能這間酒店是不錯.
我就麻麻地花膠.
所以對我來說沒驚喜.



這裡的熱盤好一般.
好彩有我至愛的牛扒吃



另一失望是它的甜品賣相極之差.
我完全沒吃過.



唯一開心就是有Haagen-Dazs雪糕.
有士多啤李, 朱古力, 咖啡, 云呢拿, 4款口味.



水果賣相都ok. 有至愛的菠蘿. 



環境算寬敞, 可惜食品種不吸引.



今天, 另一個友人約我遲些去吃萬豪The Lounge 宵夜Buffet.
希望它保持住水準, 不要再令我失望. 

沒有留言:

張貼留言