2013年8月24日 星期六

宵夜Buffet@ The Lounge - JW 萬豪酒店




話說7月底時吃了一個勁失望的萬豪Cafe自助餐後.
相隔一兩天, 另一個朋友約我去吃宵夜Buffet.
我說跟她說萬豪The Lounge 宵夜不錯, 不如去試下.

點解說不錯 ? 5年前因 阿蘇介紹後, 萬豪宵夜突然人氣急升.
當年同事也因為這原因申請HSBC 白金卡去食.
加上我臨盆在即, 同事說和我吃餐勁的.
好記得當年是2008年8月8日北京奧運開幕, THE LOUNGE的電視下企滿人看開幕禮, 十分熱鬧.
5年後的今天重臨此地.
它雖然沒有CAFE 的長腳蟹, 龍蝦仔, 花膠.
但...可以敢說它的食物質素, 款式一定好過樓上的CAFE多多聲.


日式類, 有卷物, 刺身, 冷面.
刺身三文魚外, 有一款叫馬都貝.
嘩...好爽口的.
可惜只出一輪, 沒再補貨.



有點心, 有即叫即整的雲吞炸醬麵, 有芝士扇貝...等等



還有竹筒飯. 嘻嘻... 是我喜歡的潤腸.



沙律類.



有火腿, 牛扒, 羊扒 仲有當場即切的片皮鴨.
鴨肉尚可以, 不過塊太厚又硬, 不好吃.
朋友說羊扒不錯. 太飽了 忘記吃.



生滾粥. 超級大碗.
它有牛, 魚, 雞.... 等等食材供應.
哈哈哈 ~~ 有我至愛的炸菜和咸酸瓜.
只單叫一碗白粥再加炸菜已經一流, 好味.

由於太大碗, 食到一半已經想放棄它.
朋友說這碗粥應該3人分.
對... 竟然沒想到.



甜品生果類.
這裡的甜品樣子, 美味程度勝過CAFE 多多聲.



全雪柜都是"哈根大".... 哈哈哈



問過幾間酒店的宵夜Buffet, 太多數22:00開始.
這裡宵夜時間不錯 20:00 ~ 23:00.
有3小時足夠時間去品嚐.

最後餐飲除了汽水, 果汁外.  餐牌上什麼飲品都可以點.
我點了人參烏龍茶.  朋友說一壺茶要67元.
不趕時間的話, 慢慢嘆都值回票價.
 

雖然收市11點, 這裡沒有人趕我們走.
所以我們吹吹水吹到12點 才走.
最失策是沒在last 一轉取多些蛋糕甜品.
如果有的話, 可一邊飲tea一邊吃cake一邊聊聊天. 人生最大享受.

沒有留言:

張貼留言