2013年8月14日 星期三

8號尤特台風下 ~ 親子沙律, 甘草羅漢果茶, 即食水餃


2013年第一個8號風 ~ 尤特下,  突然多了一天假期.
其實早一兩天大家都預知今天會掛8號.
因為收到好多船公司的天氣預測,  之後天文台雖然發聲明說沒給船公司.
但好多打工仔的心一早計劃定今天的活動.

打風日子仁叔叔要上班.
得我和SY在家, 所以打算來過親子簡單煮食.
昨晚也去超市入定食材.

SY將雞蛋切粒, 加粟米, 椰果,  我負責切萍果
最後他加入沙律醬 ~ 完成.






同事買了一大包甘草. 她給我一少許, 用來煲羅漢果水.
趁今天有時間, 煮了一壺.
幾甜幾甘易入口. 可以清熱解毒.



之後來一個即食水餃.
另一款沙律係我平時最後吃的.
就是用西芹 + 剛才餘下的粟米, 再加日式芝麻醬.
簡單又健康, 好好吃好爽口,



就是這樣, 我倆母子渡過了一個平靜的尤特8號風. 

沒有留言:

張貼留言