2012年11月11日 星期日

親子腸仔意大利粉


親子勞作做得多.
今天心血來潮想學人親子煮食.
是日lunch - 腸仔意粉.
這個做法是跟Abby媽學的.
大家都知我的烹飪技術有幾高超.....我見這款易學易整於是試下.

材料3條腸仔 , 意大利粉.



SY好努力幫手切腸仔.



然後將意粉"吉"入腸仔內.
可能好少跟他一起煮食物 .SY好興奮, 不停吉不停吉


之後的步驟由我負責.
先煮熟意粉.
煮好後, SY說好得意.



加茄醬和粟米炒炒它,
出來效果..... 爸爸說我煮得難吃.... 嗚嗚嗚 ....... 究竟我欠了什麼東西 ??


.
哈哈哈 ~~ 可能SY有份做掛. 竟然說好味. 奇怪 !!!


沒有留言:

張貼留言