2014年2月2日 星期日

行年宵的收獲





農曆新年前夕, 人人必去各大花市辦年貨, 買花過年.
今年的花市放開第一日剛好是星期六.
這一週, 我們一家去了港九新界3個不同花市場. 

是日第 一晚, 先去了全港最大維園年宵年場. 
果然係維園, 第一晚已經人頭湧湧. 
氣氛非常熱鬧, 年青人十分落力不停地叫賣. 


維園十分多啅頭檔位.
2013 全港大熱的事非大膠鴨. 


年宵前, 新聞也有報導今年會有不同APPS的Cusion.
不同APPS就不同價錢. 越受歡迎的APPS越貴
由100 ~ 200不等. 
可能新年開心關係,  市民購買欲十分強勁.
聽聞這檔所有Cusion都沽清, 是大贏家. 
勁 ~~


汽球是年宵其中一個大熱的東西.
也是小朋友的至愛.
我都豪一豪, 買了一個壞蛋獎門人給SY.


九龍區的年宵, 當然去家附近的太子花墟公園.
這個場當然不及維園這麼人氣.

我想買盆桔樹.
 每盆 平均賣價88起.
有點貴不捨得買.

朋友發了在太子花墟收獲照片給我看.
其中是自制桔樹, 60大元.
覺得幾得意, 可以做出自己獨一無二桔.

一個底盆30元
一枚櫻花 3元
枯 / 串串金 8元
我做出的桔樹, 埋單要88元.
吓 ~~~ 
即場SHOW朋友盆桔給檔主, 還說: 佢今日下午來幫襯, 只係60蚊咋喎.
年青檔主說可以給60元, 不過我要少一兩粒桔,
哈哈... 當然好 !!


年三十晚, 全家人都不用上班上學.
於是去了比較遠的元朗年宵.
這裡場地比較大, 兩行中間行人路也寬闊.
十分好行.

有檔專買碳燒的魷魚.
嘩...離遠也聞到香味.
好想買一包來吃. 
唉...最衰我由2013咳到2014.
不敢放縱. 唯有忍口. 


因為馬年.
有檔主就玩食字 ~ 馬卡龍.
有Cusion, 有吊飾.
靚到不得之了.
最後忍不到手.
買了一條手鏈.


我的戰利品.
DIY桔樹
Q版揮春
馬卡龍手鏈
士多啤李.


祝大家馬年花開富貴
身體健康. 
主恩常在.
笑口常開. 
恭喜..恭喜.  


沒有留言:

張貼留言