2013年10月25日 星期五

綜合自衛武術 @ 青康會



最近, SY忽然說好想學打功夫.
他從來沒要求想學什麼, 今次是他第一次開口.

從SY3歲, 被仁叔叔蒙面超人洗腦式教育後.
日日夜夜不打踢踢踢, 無時停. 

難得他想學, 於是去找一些興趣班.
究竟是學抬拳道 ,  空手道 , 太極 亦或詠春?
我沒深入研究.   
只要地點近, 不用坐車, 價錢合理, 不要太貴, 就可以.
剛好學珠心算的青康會也有武術班, 完全附合我要求. 
目的是給SY有機會動手動腳, 全身運動. 


上了幾堂, SY暫時十分喜歡.

仁叔叔好想看看SY上堂情況.
但老師將布簾拉下, 什麼都看不到. 
今天, 從鏡子倒影看到SY乖乖坐下聽老師說話.
希望他真的喜歡持續下去. 

老師說一般學2個月左右, 就可以去考試.
個試在石硤尾, 全港武術人士一起考.
如果真的考得到, SY就可以升上黃腰帶. 
嘩 ~~ SY要加油 ~~



4 則留言:

  1. Hi 雞媽, 我係Yvonne, 栢然媽咪呀....路過新blog, 留個字.先....
    我仲未搬我的blog...唔識搞...:(

    回覆刪除
    回覆
    1. hi 你好, 你最近好嗎? 妹妹好嗎 ?
      最近我忙於跟小雞面試, 栢然搵學校順利嗎 ?
      我將個blog 搬左weshare (yahoo 指定平台)
      最近又在blogger開多個, 但操作未太熟識.

      刪除
    2. 妹妹ok啦...起碼不太扭計, 只係飲得少奶...多數時間佢都係瞓...zzzZZZ...
      栢然面試咗四間直資, 但全部都唔收, 唯有等自行, 睇吓有冇機會啦...
      小雞呢? 面試真係好忙, 好攰...加油呀!
      搬blog好麻煩....睇嚟要再研究吓點搞先...

      刪除
    3. 我地in 左4間, 但音訊全無.
      仲有2間未in , 陪跑多.
      自行又無分, 唯有寄望大抽獎.
      大家加油呀 !!

      刪除