2014年4月4日 星期五

十度良品第四代蒸煮電飯盒 @ 茶碗蛋



某天在人家的facebook看到買了一個十良度品電飯煲.
大鄉里的我完全不知道什麼是 十良度品電飯煲.
於是上網搜尋, 原來是一個蒸壺.
它原意是給帶飯的OL們, 不要再用微波爐叮熱飯.
用這個十良度品電飯煲.只需按一個制, 30分鐘就有熱辣辣飯菜.
又健康又美味. 
除了弄熱飯菜外, 還可以煮糖水, 蒸點心, 烚雞蛋, 煮意粉...等等
價錢不貴, 十分抵玩.

最近, 我愛上烚蕃薯和蛋作早餐. 
將蕃薯放入電煲, 之後去梳洗, 出門口就有得吃.
十分方便, 最適合我這種懶人.

今晚, 心血來潮想試下用這個電煲來燉茶碗蛋..
我之前都有學人整過蒸水蛋, 看似簡單, 但往往都失敗.

材料
2粒雞蛋
1碗同雞蛋相同分糧的水
蟹柳
冬菇


出來效果表面好滑, 沒有豆皮表層.
樣子都頗似日式水蛋.
但內裡個心仍有少少水水地.
下次再努力, 要做出完美水蛋 . 哈哈哈


連不愛吃的小朋友都忍不住說好似好美味喎.
等我這位懶媽媽下次再整多杯給你.


沒有留言:

張貼留言