2013年11月22日 星期五

小一面試篇 ~ 越見越灰


升上k3, 身邊的同學仔 / 朋友仔都開始報考小一. 
我家小朋友都有參加這場小一面試遊戲.
目的只想買一個保障, 希望有一間私小收SY
萬一大抽獎抽不中時,  起碼有間比較好的私小渣手.

無奈, 今年的考生特別多.
間間學校都有2-3千人面試, 每間只收得一百幾十人.
加上每間學校宗旨是盡力收取優資, 聰敏的小朋友. 
所以 面試題目也不易, 聽說"份數"都有考.
吓... 份數 ? 記得是我3, 4年班才學.
相對SY這種平平無奇的小朋友取錄機會是零.

在這香港教育制度,  究竟小朋友應該擁有快樂的童年, 亦或在起跑線上?
真的令我"R"頭. 

這場遊戲SY表面沒什麼, 原來他也有少許壓力. 
話說收到某間私小的信, 一打開頭一句是請幾月幾日帶同支票辦理入學手續.
我就馬上說X X 小學收左你,  
SY好開心說YEAH... 有學校收.
之後........再打開封信, 原來第三段才是我們 "額已滿, 未能取錄"
那刻我見到SY有短暫的失落. 

雖然還有些私校未公佈結果, 但已經打定輸數.
有時真的越見越灰 & 無心機.

星期一自行公報結果.
得基本分的SY, 媽媽當然妄想能入到. 
但報紙說今年成功率16年新低.
唯有耐心等天安排.


2 則留言:

  1. 小雞媽媽唔好灰心...!!
    祝小雞順利利能抽入心儀小學.
    加油啊 ...
    考分數果間, 係 EK 既媽媽吹水咋... 晴晴都有考, 根本沒考分數

    回覆刪除