2011年10月29日 星期六

魚香茄子

我不是想寫什麼食譜教人煮魚香茄子.
因坊間已經好多教人了. 
我也是睇他人的blog 來學煮呢味餸.
因為第一次煮. 想記低作記錄.


買了2條茄子.
再加一包李錦記的魚香茄子醬.



茄子切後, 浸salt 水, 一陣用
.
之後用調味料 淹肉.
 
 
 
我再加埋這包炸菜木耳, 正,
這包美味棧的炸菜好得. 又平, 又方便. 只係3元一包.
真的要極力推介.

先將肉 + 炸菜炒到半生熟.


跟住加埋茄子, 再加少少水, 慢火煮到啡黑免, 熟透後, 再落埋李錦記醬, 炒兩炒就ok了.



味道ok, 但帶少少咸. 下次唔好咁重手. 同埋要煮多d飯, 哈哈


可惜大仁說魚香茄子辣, 唔多食.
早知買一條茄子. 睇來呢味菜只煮一次就同我說再見.

今晚仁不停吃瑞士雞翼.
呢個雞翼連SY也大叫好.

 其實我煮功仍然麻麻... 但見佢地吃得好開心又沒說難食, 我就當自己有100分. 哈哈哈

沒有留言:

張貼留言